Nici Vaginal Narrower – nieoperacyjna plastyka krocza i pochwy

vaginal narrower plastyka kroczaProblemy z układem rozrodczym są dość powszechne – najczęściej dotykają one kobiety po przejściu menopauzy oraz matki cierpiące na osłabienie napięcia mięśni krocza wskutek porodu. Niektóre z nich dotyczą kwestii estetycznych i wiążą się z całą sferą życiowego komfortu – luźne wejście do pochwy oznacza z reguły brak satysfakcji z życia erotycznego.

Na szczęście dziś nie musimy już wybierać między brakiem zadowolenia z życia a ryzykownymi operacjami. Jest to szczególnie ważne, ponieważ 18% kobiet, u których przeprowadzono operację plastyczną pochwy przy pomocy tradycyjnych metod skarżyło się na zaburzenia seksualne związane z dyspareunią (czyli odczuwaniem bólu podczas stosunku). Chirurgia estetyczna rozwija się dynamicznie, czego efektem jest oferowanie zabiegów zdecydowanie mniej inwazyjnych niż kiedykolwiek wcześniej. Jedną z nowatorskich i zarazem cieszących się coraz większą popularnością metod jest terapia z użyciem specjalistycznych nici Vaginal Narrower®.

Zabieg typowo ambulatoryjny, po wykonaniu którego nie jest konieczna hospitalizacja? Niemal zerowe ryzyko powikłań? Szybkie i wymierne efekty? Na wszystkie te pytania odpowiedzią jest Vaginal Narrower® – minimalnie inwazyjna metoda, skutecznie poprawiająca stan organów płciowych: pochwy i krocza.

Dzięki zastosowaniu tego rodzaju terapii struktury komórkowe narządów odzyskują właściwą sprawność. Wszystko to za sprawą specjalnych nici (z haczykami ułożonymi w dwóch kierunkach), które wpływają na produkcję kolagenu i tym samym powodują wzmocnienie mięśni przedsionka pochwy. Dzięki nim dochodzi do zwężenia wejścia do pochwy i naprawy mięśni krocza.

Co również bardzo ważne, Nici Vaginal Narrower® wywołują reakcję zwłóknienia. Dlatego też po wchłonięciu się nici formuje się siatka podtrzymująca całą konstrukcję, gwarantująca najwyższą skuteczność i długotrwałe efekty zabiegu.

Wskazania do wykonania zabiegu i efektyplastyka krocza

Vaginal Narrower® to rozwiązanie, które zostało docenione przez wiele kobiet na całym świecie. Trudno się temu dziwić – szybko i skutecznie redukuje albo całkowicie rozwiązuje tak częste problemy jak: uszkodzenia poporodowe, obniżenie tylnej ściany pochwy, wypadanie narządu rodnego, nietrzymanie wydzieliny z dróg rodnych, czy też różnego rodzaju infekcje.

Wiele tych problemów występuje kompleksowo albo jako skutek wcześniejszych schorzeń. Wszystko to rzutuje nie tylko na stan zdrowia, ale również na poziom satysfakcji z życia na różnych płaszczyznach – szczególnie seksualnej.

Tylko jeden raz wykonany zabieg Vaginal Narrower® przyczynia się do rewitalizacji tkanek krocza i wejścia do pochwy. Pacjentka niemal od razu odczuje komfort, np. zdecydowanie rzadziej będą się pojawiać nieprzyjemne i problematyczne infekcje.

Sam zabieg trwa krótko (w ramach tzw. chirurgii jednego dnia), może być wykonywany z zastosowaniem jedynie miejscowego znieczulenia, natomiast jego wymiernymi efektami można się cieszyć przez co najmniej kilka lat. O wysokiej skuteczności zabiegu decyduje nie tylko wyjątkowy kształt nici Vaginal Narrower® wyposażonej w haczyki ułożone w dwóch kierunkach, ale także efekt zwłóknienia obserwowany po całkowitym wchłonięciu się nici.

Przeciwwskazania

Jak każda procedura medyczna, również terapia z użyciem nici Vaginal Narrower® nie może być stosowana zawsze i u każdego. Tajemnicą sukcesu tej innowacyjnej i skutecznej metody jest dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb i warunków zdrowotnych pacjentki. Możemy wyróżnić przeciwwskazania trwałe i czasowe.

Zabieg wykluczają: choroby immunologiczne, nowotworowe, zaburzenia krzepliwości krwi i uczulenia na substancje stosowane do znieczulenia. Czasowe przeciwwskazania to: okres ciąży i połogu, ostre stany zapalne pochwy i sromu, miesiączka i inne krwawienia.

Zabieg – procedury, przebieg, zalecenia

Przed podjęciem decyzji o zastosowaniu terapii Vaginal Narrower® przeprowadzany jest wywiad medyczny. Konieczne jest też wykonanie badania ginekologicznego. Warto pamiętać o tym, żeby posiadać aktualne badanie cytologiczne szyjki macicy.

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym (stosuje się również krótkie znieczulenie dożylne). Jak już wcześniej wielokrotnie wspomniano, metoda jest minimalnie inwazyjna – nie jest konieczne używanie skalpela.

Terapia bazuje na użyciu specjalistycznych nici (jednej lub dwóch). Są one wprowadzane pod skórę poprzez kilka nacięć i następnie umiejscawiane pod nią. Głębsze warstwy skóry zostają nienaruszone.

Pacjentka bezpośrednio po zabiegu może wrócić do domu. Nie ma szczególnych zaleceń co do rekonwalescencji. Należy jedynie powstrzymać się od współżycia seksualnego przez kilka – kilkanaście dni.

Cena brutto: 3075 zł za jedną nić; 3500 + VAT za dwie nici