Plastyka ramion

Z upływem czasu dochodzi do obniżenia elastyczności naszej skóry oraz często do jej rozciągnięcia w okolicy ramion. Jednocześnie wiele osób cierpi z powodu nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej w tym miejscu. Plastyka ramion jest zabiegiem chirurgii estetycznej wykonywanym w AGklinik przy użyciu nowoczesnej aparatury medycznej. Celem zabiegu jest odpowiednie wymodelowanie ramion, nadanie właściwych proporcji poprzez odessanie tkanki tuszowej lub bezinwazyjnym zabiegiem MED CONTOUR MEDICAL. Dodatkowo można poprawić jędrność i napięcie skóry z wykorzystaniem liftingu ramion za pomocą zabiegu Happy Lift lub BARB 4D oraz zabiegu laserowego AccuLift.

Usunięcie komórek tłuszczowych daje efekt trwały i nawet w przypadku przyswojenia nadmiaru kalorii tkanka tłuszczowa nie odkłada się w miejscu gdzie była wykonana liposukcja. Pozbycie się nadmiaru skóry ramion wraz z np. rozstępami następuje w drodze usunięcia nadmiaru skóry i ponowne zszycie – niestety po zabiegu są widoczne niewielkie blizny.

Korzyści:

• wymodelowanie kształtu ramion
  • natychmiastowe efekty (nowy kształt ramion widoczny niemalże od razu)
  • poprawa nastroju, samooceny pacjenta
  • szybki powrót do normalnego trybu życia

Dla kogo:

• dla osób ze zbyt grubymi ramionami
  • dla osób z obwisłą skórą ramion
  • dla osób z dobrym ogólnym stanem zdrowia

Zabieg

Zabieg przeprowadzany jest najczęściej w znieczuleniu miejscowym. W zależności od problemu i wybranej metody chirurgii estetycznej, zabieg może trwać od 0,5 do 1 godzin, a pobyt w klinice 1 dobę.

Każdy pacjent otrzymuje indywidualne wskazania dalszego postępowania przy wypisie z kliniki oraz ustalane są terminy wizyt kontrolnych.

Przeciwwskazania do zabiegu

Przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu są wszystkie ciężkie choroby jak: choroby układu krążenia, cukrzyca, choroby serca oraz zaburzenia krzepnięcia krwi.

Wymagania do zabiegu

Pacjent proszony jest o wcześniejsze wykonanie badań i dostarczenie do AGklinik poniższych wyników:

• grupa krwi
  • morfologia
  • układ krzepnięcia krwi
  • OB
  • glikemia
  • jonogram
  • antygen Hbs, HCV
  • antygen HIV
  • EKG (po 45 roku życia)

Badania należy wykonać nie wcześniej niż 3 dni przed zabiegiem. Konieczne są również:

• dobry ogólny stan zdrowia pacjenta (np. żadnych infekcji, stanów zapalnych)
  • 6 godzin przed zabiegiem należy być na czczo
  • 4 tyg. przed operacją należy ograniczyć palenie papierosów
  • 2 tyg. przed operacją należy odstawić wszelkie leki zawierające kwas acetylosalicylowy (np. aspirynę), gdyż wydłużają czas krzepnięcia krwi.

Cena brutto: 4920 zł – chirurgiczna

Cena brutto: 7380 zł – laserowa