Plastyka oraz korekcja powiek górnych i dolnych

Każdy z nas ma naturalną potrzebę likwidowania następstw upływu czasu wykorzystując różne sposoby – począwszy od pielęgnacji, makijażu, a skończywszy na zabiegach kosmetycznych czy plastycznych. Zabieg plastyki powiek wykonuje się w celu usunięcia nadmiaru zwiotczałej skóry powiek zarówno górnych jak i dolnych oraz tzw. worków pod oczami. Efekt zabiegu jest długotrwały i optycznie sprawia zdecydowane odmłodzenia twarzy i wyeksponowanie oka.

Korzyści:

• odmłodzenie wyglądu twarzy
  • poprawa wyrazu twarzy
  • usunięcie tzw. worków pod oczami
  • uwydatnienie oczu
  • trwałe efekty

Dla kogo:

• dla osób z wyraźnie widocznym proces starzenia się skóry oczu
  • dla osób chcących poprawić, odmłodzić wygląd twarzy
  • dla osób z dobrym ogólnym stanem zdrowia

Przebieg zabiegu

Zabieg wykonywany jest zwykle w znieczuleniu miejscowym. Korekta górnych powiek polega na nacięciu w zmarszczce naturalnej, następnie wycina się nadmiar skóry i mięśnia okrężnego oka, co znacznie pogłębia górną część powieki. Ranę zszywa się bardzo cienką nitką tak, że blizna jest praktycznie nie widoczna. Natomiast plastyka powiek dolnych polega na wykonaniu nacięcia poniżej brzegu rzęsowego, po operacji jest praktycznie nie widoczne, następnie oddziela się skórę do dolnego brzegu oczodołu, następnie jeśli jest taka potrzeba nacina się przegrodę oczodołową i przesuwa nadmiar tkanki tłuszczowej likwidując tzw. worki tłuszczowe pod oczami. Ostatnim etapem tego zabiegu jest usunięcie nadmiaru skóry w odpowiedniej ilości, aby nie doszło do wywinięcia powieki. Zszycie rany kończy ten krótki i bardzo efektowny zabieg. W celu ochrony przed infekcją na ranę zakłada się maść z antybiotykiem.

Po zabiegu może pojawić się niewielki ból nie wymagający stosowania środków przeciwbólowych oraz niewielkie zasinienie i obrzęk zarówno powiek górnych jak i dolnych. Zmiany te ustępują w ciągu 7-14 dni.

Zabieg trwa zazwyczaj ok. 1,5 godziny, następnie pacjent może udać się do domu. Szwy zdejmowane są po 4-5 dniach.

Przeciwwskazania do zabiegu

Przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu są wszystkie ciężkie choroby; skazy naczyniowe, niedokrwistość, cukrzyca, nieuregulowane nadciśnienie, ropne stany zapalne skóry twarzy.

Wymagania do zabiegu

Pacjent proszony jest o wcześniejsze wykonanie badań i dostarczenie do AGklinik poniższych wyników:

• antygen Hbs, HCV
  • antygen HIV
  • układ krzepnięcia krwi

Badania należy wykonać nie wcześniej niż 3 dni przed zabiegiem. Konieczne są również:

• dobry ogólny stan zdrowia pacjenta (np. żadnych infekcji, stanów zapalnych)
  • 4 tyg. przed operacją należy ograniczyć palenie papierosów
  • 2 tyg. przed operacją należy odstawić wszelkie leki zawierające kwas acetylosalicylowy (np. aspirynę), gdyż wydłużają czas krzepnięcia krwi

Cena brutto: 3690 zł – plastyka powiek górnych

Cena brutto: 4305 zł – plastyka powiek dolnych