Jak powiększyć pośladki – modelowanie pośladków

Podniesienie pośladków to zabieg wykonywany zwykle u osób, które gwałtownie schudły i mają płaskie obwisłe pośladki z wyraźnym nadmiarem skóry. Osobom młodym najczęściej zależy na ujędrnieniu, zaokrągleniu lub powiększeniu pośladków. Powiększenie pośladków jest wykonywane z wielu powodów – aby uzyskać proporcjonalne mięśnie pośladkowe, zwiększyć ilość tkanki tłuszczowej pośladków lub po prostu, aby powiększyć pośladki.

Najczęściej stosowane na rynku metody to modelowanie za pomocą odsysania i przeszczepiania tkanki tłuszczowej lub preparatu Macrolane (żel kwasu hialuronowego, oparty na całkowicie bezpiecznej, opatentowanej technologii NASHA) – wstrzykiwanie podskórne kwasu hialuronowego – oraz wszczepienie implantów silikonowych.

W AGklinik oferujemy powyższe metody, jednakże preferujemy metodę mniej inwazyjną modelowania pośladków, jaką jest metoda prof. Serdeva (nasza klinika jako jedyna w Polsce oferuje takie rozwiązanie).

Korzyści:

• wymodelowanie kształtu pośladków – powiększenie pośladków lub zmniejszenie
  • powiększenie, podniesienie płaskiej pupy
  • natychmiastowe efekty
  • poprawa nastroju, samooceny pacjenta
  • szybki powrót do normalnego trybu życia

Dla kogo:

• dla osób z problemem obwisłych pośladów
  • dla osób ze zbyt płaskimi pośladkami
  • dla osób ze zbyt dużymi pośladkami (również nierównymi)
  • dla osób z dobrym ogólnym stanem zdrowia

Zabieg

W zależności od wybranej metody modelowania pośladków zabieg przeprowadza się w znieczuleniu ogólnym lub miejscowym. Szczególnie polecamy metodę transferu tkanki tłuszczowej i/lub metodę prof Serdeva. W technice przeszczepu tkanki tłuszczowej w pośladki wstrzykiwana jest tkanka uzyskana w procesie liposukcji z innej części ciała. Jeśli pacjent nie posiada odpowiedniej ilości tkanki, powiększanie pośladków można wykonać przy użyciu preparatu Macrolane.

Szybkie i nieinwazyjne podniesienie zbyt obwisłych pośladów uzyskamy natomiast dzięki metodzie prof. Serdeva polegającej na podwieszeniu pośladków do góry za pomocą specjalnych nici. Metoda ta nie wymaga operacji, długiego okresu rekonwalescencji i nie pozostawia blizn. Wykonywana jest w znieczuleniu ogólnym i trwa kilkanaście minut.

Czas rekonwalescencji w przypadku technik bardziej inwazyjnych wynosi około 14 dni, a pobyt w klinice po zabiegu 1 dobę.

Każdy pacjent otrzymuje indywidualne wskazania dalszego postępowania przy wypisie z kliniki oraz ustalane są terminy wizyt kontrolnych.

Przeciwwskazania do zabiegu

Przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu są wszystkie ciężkie choroby jak: choroby układu krążenia, cukrzyca, choroby serca , oraz zaburzenia krzepnięcia krwi.

Wymagania do zabiegu

Pacjent proszony jest o wcześniejsze wykonanie badań i dostarczenie do AGklinik poniższych wyników:

• grupa krwi
  • morfologia
  • układ krzepnięcia krwi
  • OB
  • glikemia
  • jonogram
  • antygen Hbs, HCV
  • antygen HIV
  • EKG (po 45 roku życia)

Badania należy wykonać nie wcześniej niż 3 dni przed zabiegiem. Konieczne są również:

• dobry ogólny stan zdrowia pacjenta (np. żadnych infekcji, stanów zapalnych)
  • 6 godzin przed zabiegiem należy być na czczo
  • 4 tyg. przed operacją należy ograniczyć palenie papierosów
  • 2 tyg. przed operacją należy odstawić wszelkie leki zawierające kwas acetylosalicylowy (np. aspirynę), gdyż wydłużają czas krzepnięcia krwi.

Cena brutto: 9840 zł – przeszczep tłuszczu

Cena brutto: 7380 zł – metodą prof. Serdeva